Städvecka

Idag var det så dags att städa korridoren, alltid lika roligt. Passade på att ta mitt rum i samma veva så nu är jag svettig men rent blev det iaf. Blir väldigt mkt skitigare när man har katt har jag märkt, kattsand i hela rummet. Centraldammsugaren har nu fungerat i iaf en månad i sträck så inte illa, brukar annars vara en trevlig överaskning när man bestämt sig för att städa -skiten funkar inte.
Annars fortsätter tentaplugget och det börjar faktiskt kännas skapligt. Finns hopp om denna tentan också=) Riktigt roligt när man börjar fatta hur det hänger ihop. Hästben is the shit!

Mors dag idag också, ska ringa till mamsen snart <3 Kunde inte fått en bättre mamma, ställer ALLTID upp.

Pluggade hela dagen igår och på kvällen hade jag sådan överskottsenergi att jag sprang en runda. Bästa rundan på länge, både benen och flåset orkade längre än de brukar=) Luften var sådär kall och frisk och då känns det som den är mättad med syre. Härligt!

Psst, Lina har skaffat Spotify typ 3 år efter alla andra och är skitnöjd!


Moster Lina med Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback