ASIS

Idag har både fm och em tillbringats på veterinärstudenternas heliga plats, ASIS! Hade med mig mina bästa tjejer och frambenet fick sig en omgång. Sedan grävdes sprithundarna fram och tur var väl det för attans vad fort man glömmer, var ju bara några veckor sen vi gick igenom dem. Suck!

Idag var Grafin faktiskt ren på fram men såg lite ojämn ut på bak ist men kan ju bero på att hon vilat ett tag nu. Får longera henna några dagar och hoppas att hon blir bättre och bättre.. Ringde Ultuna och ville boka tid hos Karin Holm men hon hade bara en tid på hela juni. Den var på torsdag och då har jag obligatoriskt hela dagen så det var inte mkt att göra åt. Blir hon inte helt bra inom några dagar så bokar jag tid hos Nina hemma i Värmland ist. Men jag hoppas på det bästa som den obotliga optimist jag är. Lever efter filosofin att allt har en mening och att motgångarna i livet gör att man lär sig ngt nytt och blir starkare. Detta gör det mkt lättare att acceptera och gå vidare, man behöver inte förstå allt och att älta fram och tillbaka är inte nyttigt. Prova ska ni se =)

Amöbaspexet i onsdags var fantastiskt, vilka duktiga amöbor vi har. Kommer nog bli veterinärer av dem också! Man blir så glad av att få skratta ordentligt, ville bara dansa efteråt! Synd att det var onsdag.. Men på tis efter tentan smäller det, då hoppas jag få skaka rumpa med bästa tjejerna <3

Sverige gick ju tyvärr inte vidare i Eurovision igår, surt! Men Anna gjorde ett bra framträdande iaf, bättre lycka nästa gång!


Bästa tjejerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback