SOMMARLOV!

Igår var det så tentadags, sista tentan på de prekliniska åren! Jag har klarat av tre år på veterinärprogrammet och nästa år ska vi börja på kliniken. Går knappt att förstå, man närmar sig verkligen målet- leg veterinär! Tentan kändes hyfsat lätt så borde ha gått vägen. På kvällen var det dags för lite tentafest hemma hos Malin, vi grillade och drack öl och mådde allmänt bra! Livet är bra härligt ibland, posttentakänslan går inte av för hackor.
Idag har jag städat, tvättat och packat så jag kan komma iväg hemåt direkt när skolan slutar imorgon. Eller ja, jag måste ju till stallet först och in med hästen i transporten men skönt om man är hemma innan midnatt. Får se hur det går med planeringen.
Idag har de varit här från samvetet och hämtat Savanna, blev väldigt tomt måste jag säga. Underbar katt det där. Men förhoppningsvis får jag tillbaka henne till hösten om hon inte har blivit adopterad av någon. Får hoppas att de är snälla mot henne i sommar så hon är lika fin i örat till hösten.

Imorgon Lud och Värmland! Kan det bli bättre? <3


Kommentarer
Postat av: Ninni

HoHo Lina! =)

Jag hittade din blogg... Spännande... Jag ska snoka runt lite! Fan vad duktig du är som klarat av tre år redan!

Vi kanske ses i sommar... I vilket fall som helst så ses vi kanske på Lisas bröllop? För vist skulle du dit?

Hoppas att allt är bra med dig!

Massor med Kramar från mig!

Postat av: Lina

Ninni: Vad kul att höra från dig! Ja på Lisas bröllop ses vi garanterat, det kan man ju inte missa! Allt är bara bra med mig, vad hittar du på nuförtiden då?

2010-06-09 @ 18:13:30
URL: http://faxlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback