Det vankas 25-årsfest!

På lördag smäller det, eller ja det blir nog inte så häftigt men en liten 25-årsfest ska det anordnas iaf. Planen är att ha släkt och nära vänner under em och sen festa till det lite mer under kvällen med fler kompisar. Känner du för att komma och du inte fått en inbjudan är det bara att höra av sig!
På em blir det grillat och tårta&kaffe. Vi är nog lite av en tårtsläkt då det blir 3 olika sorter och jag ska göra en utav dem. Wish me luck=)
Har varit i Karlstad idag och inhandlat lite på Ikea och även hämtat ut mitt Lamicell Cup schabrak som äntligen hade kommit! Betalade i mars och eftersom det dröjt så ringde jag Equality Line, det hade tydligen blivit ngt strul från förbundets sida.. Tävlingsdatabasen fungerar alltså inte helt smärtfritt än men jag tycker ändå det är en stor förbättring mot förut. Tummen upp!
Inte blev jag miljonär på lotto heller under helgen, det är skumt det där hur man hoppas på att vinna när man för en gångs skull spelar. Chansen är så liten att den knappt finns men ändå hoppas man. Sägs ju att hoppet är det sista som överger människan och det är nog tur för spelbolagen det..=)
Grafin har varit ren 2 veckor nu så har hoppat lite smått med henne, känns bra så peppar peppar. Skönt att vara hemma med alla ridvägar och hon sköter sig nästan hela tiden. Blir tävling i Säffle 20 juni om allt går enligt planerna. Måste ha lite uppladdning inför årets tävling -Akkatävlingarna! Det är alltid den man längtar mest till, härligt att det är hemmaplan och extra roligt när det går bra där!
Nu ska jag snart spana in min inspirationskälla -Biggest Looser och sen blir det stallet.
Solen är förresten kollad förra veckan och hon hade precis haft ägglossning, surt men nu vet man iaf att det är 21 dagar till nästa brunst. Nästa koll blir 21 juni så då håller vi tummarna!

Lina och Solen 2009

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Nj inte deltävlingarna. Det var direktsändning när jag la ut det inlägget. Så det gick bara att se den omgången då på den länken.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback