Sjukhuset

Har gått och blivit beroende av denna serie, min gamla dröm om att arbeta som ambulansjukvårdare gör sig dessutom påmind när jag ser det. Medicin är ju alltid detsamma även om det handlar om människor, ja nästan iaf. Kan ju utbilda mig till undersköterska efter jag blivit veterinär:) Kanske blir som luden säger att jag aldrig blir klar med skolan, men det är ju faktiskt väldigt stimulerande även om det är jobbigt med tentor i tid o otid ibland.

Nu är det slut och ska nog kolla på några avsnitt på nätet.. hehe


Kommentarer
Postat av: Sara

Så du lever iaf! Härligt att höra, jag började nästan bli orolig ;-P



Kul med hoppningen, så du behöll solen iaf!?



Jaja, vi borde ses snart

Puss å kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback