Sista veckan

Ojoj, en dag kvar att plugga bara och sen är det sista tentan för terminen och man har klarat av första året på veterinärprogrammet, gött! Just för tillfället är huvudet fullt med immunologi men man känner ändå sommarlovet som väntar bakom knuten. Imorgon kommer Ludus o sen drar vi hem på lördag och ska tillbringa en vecka i varandras armar! Gud va skönt, det var nån månad sen sist vi kunde va tillsammans så länge.
Min födelsedag har passerat och fick en bra present då jag o solen tävlade  för första gången sen augusti förra året. Hon gick toppen o vi kom 11 av 90 startande! Underbart verkligen, hon kändes som om hon inte gjort annat än tävlat hela våren. Det var en tidshoppning och hon var verkligen med på noterna! Så nu är jag väldigt sugen på att försöka med 1,30 men vi får väl se om jag vågar. Känns lite som om det är nu eller aldrig, hon har ju kapaciteten. Frågan är bara om jag har det:)

Har en vecka ledigt när jag kommer hem innan jag börjar på coop så då ska jag bara njuta o pussa på ludus! 
Sommarvärmen är här igen också, förra gången den var här hade vi också inläsning men men får försöka va ute lite iaf.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback