Tanter

När mina arbetskamrater på Coop är värre än de suraste av sura tanter då är det illa. Precis så illa är det på min arbetsplats. Höll på att bli helt tokig i lördags när den ena av de två som slåss i toppen om att få utmärkelsen "The bitch of the year" tjatade på mig precis hela dagen. Allt jag gjorde övervakades och hon hade hela tiden nya uppgifter åt mig som hon detaljrikt beskrev exakt hur de skulle utföras. Som om jag inte jobbat på coop förut liksom. Nej fy fan, var såå nära att jag fick ett utbrott och skrek åt tanten. Men jag lyckades bita ihop denna gången också. En av hennes kommentarer. "Använd inte såå mycket vatten nästa gång du skurar" Ja då kanske ni förstår varför jag blev lite pissed off!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Erkänn att det var B-M! Hon har alltid hathatat mig..!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback