Sommarlov!

Jippie, sommarlov. Kan inte riktigt säga som man brukar -äntligen sommarlov för jag tycker det har gått så himla fort. Har knappt hunnit tänka att man snart är ledig 3 månader förrän man är där. 3 mån hemma i Gräsmark med min älskling ska bli sjukt skönt! Den här veckan är jag helt ledig innan jobbet börjar så nu njuter jag i det underbara vädret. Och då menar jag verkligen njuuter, ligger o solar, sover och bara dåsar hela dagarna. Grillar lite till middag och käkar rabarberpaj. Underbart, det gäller att ta tillvara på sådana här veckor! Sista tentan gick nog vägen också hoppas jag, känner mig såpass lugn iaf att jag inte tog med några böcker hem så hoppas jag inte får äta upp det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback