Han, the man

Yes då var det äntligen torsdag igen och min baby kommer hem. Jag har en ordentlig träningsvärk i min armar efter allt skrubbande på bilen igår så tror han ska få massera lite, hehe:) Sen hoppas jag ju förstås att han tycker att det blev fint. Såg dock att min älskade Missan (the cat) har roat sig med att gå på huven så där är det dammiga tassavtryck. Hehe, funderade nästan på att ta en handduk men kände mig lite väl fåfäng då, eller vad säger ni?
Hoppas hoppas Lud hinner hem innan jag ska åka till coop så jag hinner få lite god energi vilket gör det mycket lättare att jobba. Stor skillnad faktiskt, annars kommer jag ju längta ihjäl mig:)

Badade med hästen igår också, var såå nära att jag blev riktigt blöt. Var bara tänkt att det var Solen som skulle bli blöt men när jag skulle sträcka mig efter hennes skydd som hon tappat så gick hon några steg åt andra hållet. Klamrade mig fast och hade hon inte stannat hade jag ramlat av med kläder och allt och blivit redigt blöt. Snäll häst som stannade.

Nu går brandlarmet också här i gräsmark, hoppas att det inte är nån gräs eller skogsbrand så varmt och torrt som det är nu. Har inte regnat på flera veckor ju, härligt tycker jag men torrt blir det. Bra för vattenparken, kanske de går runt iår. Tänkte ta med Lud dit innan de stänger och åka lite, vore skoj! Fritt fall gör så att det suger ordentligt i magen.
Nu ska Lina hoppa in i duschen och göra sig fin innan jobbet o Lud <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback