Första tentorna avklarade!

Japp nu har jag precis skrivit mina första tentor för det här året. 2st efter bara 2 ½ veckors studier, rätt snabbt om jag får säga det sj:) Skämt åsido det normala tempot på den här utbildningen är tydligen så. Det bästa av allt är dock att även om den innehåller mycket plugg så är det kul kul kul. OSF-kursen (organens struktur och funktion) är så mycket bättre än den biomedicinkurs jag läste sist. Det är nu the god stuf börjar, efter lunch börjar nästa avsnitt. Cirkulation och Respiration, haha för icke medicinintresserade så kanske det inte alls låter kul kom jag just på men antar att jag redan är en hjärntvättad medicinnörd. Kom på mig själv med att igår sitta o bläddra i min uppslagsbok "MEDICINSK TERMINOLOGI" och tycka att det var superintressant. Haha, ja ni var ska det här sluta?

En sak är iaf säker och det är att utan min skatt -The ludus skulle inte livet vara kul alls. Tack för att du är den du är sötnöt:)

Känner hur mina endorfiner bara strömmar idag, det här är en bra dag! Nu ska jag gå på lite info om den kommande kursen sen ska jag åka o kolla in stallet där min älskade häst ska stå o sen ska jag gå på skivstångsträning! Är jag inte duktig idag så säg?

Puss&kram från en hormonsprudlande Lina  (den ena tentan var om hormonproducerande organ, haha)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Duktig tjej!

P-A och jag har gjort slut, men vi är inte ovänner, vi har inte bråkat och allt är lugnt. Däremot så har jag funnit någon annan som får mitt hjärta att pirra. Och som ska döden dö om han inte fortsätter med det... Han måste inse sitt eget bästa först bara. Och jag måste nog hjälpa honom lite på traven...

Postat av: luuuuuuuuuuuuden

hej hej

2008-02-08 @ 00:13:18
Postat av: maria

Hej! Läste "Torsdag" och funderade på vad som hänt mellan dig och Pär ola Nyström? Du verkade lite sur på honom. Blev nyfiken och jag är inte ridtjej men har råkat ut för honom ändå. Svara på min mail om du vill.

2008-02-16 @ 22:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback