Shopping i k-stad

Nyss hemkommen från K-stad är jag nu drygt 2000 fattigare men en hel del snygga kläder rikare. Köpt hög kjol som faktiskt satt riktigt snyggt, linne, trosor, BH, tröja, leggins och framförallt skor. Jag hade bestämt mig för att inte spara på det sistnämnda så gick glad i hågen in på Scorette och hittade ett par som var både sköna och snygga. Tror knappt jag köpt så dyra skor förrut, haha om man bortser från alla ridskor då. Men kände att jag behövde ett par som inte kommer ge mig skoskav direkt och som jag kommer kunna ha länge. Found them!
Sen köpte mamma o ola kontorsmöbler med stolar så nu ska det bli ordning o reda på kontoret, det ser jag fram emot:)  Börjar bli mörkt på himlen så är nog bäst jag drar till stallet o rider innan det börjar regna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback