Värmen är här!

Den här veckan har varit helt underbar, solen har skinit och igår var temperaturen uppe på 21 grader när jag åkte till stallet. Det är ju för satan sommarvärme! Solen har gått utan täcke hela veckan. Går riktigt bra med ridningen för tillfället trots mitt brutna finger, eller man kanske ska säga tack vare. Har ju fått utveckla lite annan teknik eftersom jag inte är hälften så stark som normalt. Hoppade en liten lydnadsövning häromdagen så nu har man gjort det med brutet finger också:) Gick finfint!

Nu börjar det bli så där olidligt igen, har gått alldeles för länge sen jag pussade på min prins. Men men nu snart snart ska jag hem och förhoppningsvis klarar de sig utan honom där i norge ett litet tag också. Har hunnit med att passera 1-årsdagen också.. Sötnosen lovade att han skulle komma ihåg 2-årsdagen istället, hehe! Han är så söt så söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback