SOLEN!

Solen skiner, vårkänslorna sprudlar och livet känns lekande lätt! Just för tillfället är det enda som saknas min älskade Lud! Men han kanske kommer nästa helg o sen drar vi hem till första maj. Sötnos, han har varit i nordnorge och jobbat arslet av sig de senaste veckorna.
Fick förresten höra häromdagen hur de han jobbar med gör när de är ute på jobb. De flesta av dem har flickvänner hemma men när de kommer bort är de som nysläppta kor på sommarbete. De skaffar tjejer till höger och vänster för att släcka sina lustar. Jag blir illamående, den ena av dem hade tom nyfödda tvillingar hemma. Jag förstår inte, går inte in i mitt huvud. Hur funkar deras hjärnor? Skulle inte kunna kolla min partner i ögonen efter att ha gjort något sånt! Har man partner så har man och enligt mig så ligger man inte med andra om man är nöjd med vad man har. Är man däremot inte nöjd med vad man har så gör man slut och sen knullar runt om det nu är det man vill göra. INTE tvärtom.
Men det är klart, det finns ju varianten där man stannar hos någon man eg inte känner starkt för bara för man är otroligt rädd för att vara själv, bli ensam, övergiven och oälskad. Det mina vänner, är illa. Det är att utnyttja någon annans känslor, få dem att hoppas tro och ge sin kärlek när de när som helst riskerar att bli dumpade för nån annan.
Diagnos: Kär i kärleken!

Takida - curly sue får håren att resa sig på min rygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback