Muskler

Jag tränar muskler! Fast det kanske ska tilläggas att för närvarande är det helt teoretiskt! Jag håller på o lär mig alla muskler en hund har, riktigt skoj! Än roligare är det när man kollar på det i verkligheten, ni skulle bara veta hur väl man ser hur de olika musklerna går.Det är dock lite jobb innan man kommer ner till själva musklerna. En del hundar är ganska feta om man säger så.

Påsklovet förra veckan var helt underbart! Jag hann med en resa till skåne, jagade älg i trädgården och slaktade sedan densamme, diverse släktmiddagar och kalas o så red jag syrrans söta travare. Plus lite fest och galej då, rediga bilkalas:) Så jag hann med en hel del faktiskt fast loven alltid går för fort. Vi har faktiskt nästan en veckas lov igen vid valborg men kanske ska va kvar här varjefall nån dag, uppsala ska va fantastiskt vid valborg sägs det. Så det måste upplevas!

Var kul o komma tillbaka till solen också, nu när det äntligen har blivit vår och börjat torka upp i hagarna blir hästlivet mycket lättare och trevligare. Framförallt så slipper man se ut som en lerhög så fort man varit i stallet:) Imorgon ska jag först ha morgonfodring och sen ska vi dra iväg på fälttävlansträning men Anna-karin som äger stallet. Ska bli riktigt kul, var ett tag sen nu. Bara att dra på sig säkerhetsvästen och köra järnet. Solen ska få åka lastbil, var ett tag sen hon gjorde det men hon gillar det bättre än vanlig trailer. Mot nya äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback