Benbrott

Ja idag har man då lyckats med sitt andra benbrott:( Första gången var året 1999 och jag bröt nyckelbenet. Nu 9 år senare har jag gått o brutit lillfingret! Haha, ja skratta ni men trots att det är nåt så litet som lillfingret så gör det jävligt ont.

Så nu har man då varit på akademiska sjukhuset i Uppsala, STORT var det. Man fick åka runt hela sjukhuset innan man hittade rätt ingång! Mycket trevlig personal och tom en speciell ortopedavdelning på akuten med eget väntrum o allt! Skönt, doktorn var jätteduktig och jag fick se hela benbrottet. Som en spricka längsgående med fingret och sedan rakt ut. Behöver jag säga att fingret ser allt annat än normalt ut? Fast nu är det iaf fixerat och bedövningen sitter nog i lite än så jag ska försöka sova.
Orkar inte skriva mer heller, jag har ju trots allt begränsat antal fingrar:(

Lite synd kan ni väl tycka om mig iaf!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej..
Det låter inte alls roligt, hur hände det??

Postat av: Lisa

Men Lina..? Vad har du gjort?! Detaljer for fän!

2008-04-10 @ 15:49:43
URL: http://lisasfanclub.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback