Lördag

Håll i er, idag har varit en farlig dag. Lina har utrustat sig med en röjsåg och har slagit massa massa gräs men även råkat få av 2 plaststolpar och även stängsletråden:( Jaja, Lud lyckades iaf med en plaststolpe så det var inte så illa pinkat iaf, jag har ju trots allt aldrig kört röjsåg förrut:) Kul var det dessutom och än har jag ingen träningsvärk så känner mig redigt duktig!

Igår kom jag alltså hem från Uppsala, skönt o se älsk!! Men jag har haft en toppen vecka, uppsala och insparken rules. Har dessutom hittat några riktigt schyssta polers så det här blir nog finfint. Var lite surt att inte få börja 2:an med min riktiga klass men antar att det är så livet är -shit happens. Gasquen på torsdag kväll var som vanligt en riktig röjfest där man står på stolarna och sjunger och skålar för glatta livet. Coolt är det med tanke på att nästan alla är superseriösa med studierna och präktiga:) Men jag antar att det är där man får kraften, när man verkligen släpper loss. Keep rocking säger jag bra.

Det har förresten flyttat in några i min gamla lägenhet. Den är såld och blir aldrig mer min:( Det suger, jag gillade verkligen den där lägenheten. Bäst av allt var badrummet, jag skulle kunnat bott där! Jaja, suck bara att hoppas på att jag får något som är hälften så fint till våren. Har ju planerat att bo på skolan så får se hur det blir med den saken.
Gick på föreläsning med min gamla klass en dag och det var faktiskt riktigt kul även om det handlade om syra/bas den gången. Mycket repetition på biomedicinska baskursen som jag läste i höstas, nyttigt!

Nu skulle det va himla gott med en öl, ola har dock bara 7,5:or och det vägrar jag att dricka. Redigt äckligt är det! En Hof skulle sitta fint! De hade förresten börjat med Hof på festerna i Uppsala nu, underbart när de dessutom bara kostar 20kr:)

Nu ska jag ta reda på om lilla Lud snart tränat ihjäl sig, mmm läcker blir han;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback