Hovslagare

Ja nu är jag där igen, detta eviga problem med hovslagare *djup suck* Man ringer o man ringer o man ringer. Tror ni nån svarar eller? Svar NEJ. Och om de mpt all förmodan skulle svara så har de tid om först 6 veckor om de överhuvudtaget tar emot fler hästar! Någon som funderar över vad de ska bli när de blir stor? Välj hovslagare! Det finns hur mycket jobb som helst. Snygga tjejer i massor får man på köpet:)

Peppar peppar så fick jag faktiskt tag på en förut, Per ska antagligen komma och sko dem på söndag. Jag och Solen ska nämligen tävla nästa helg och då är det ju fint om hon har skor på sig.. Så nu är det bara att hoppas på det bästa!

Pratade med Jacob förut också, han var i Norrköping och höll på o sko 20-miljonershästar åt Helena Lundbäck. Inte illa det du, han lät rätt nöjd kan jag meddela. Han hade planerat in EN ledig helg i september. Stackarn han kommer dö i hjärtattack under en häst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback