Blommor <3

Ja det är sant, Lina har fått blommor av en kille för första gången i sitt liv. Ja om man bortser från pappa, morfar osv då.. Ludus är underbarast av de underbara! Lite fjäsk med 25 trisslotter också men ibland behöver man nog fjäska lite. Glad blev jag iaf, inte varje dag man blir uppvaktad.  O Nej, tyvärr blev jag inte miljönär på trisslotterna och jag fick skrapa länge:)

Tävling i helgen har det varit också, Carlstad Horse Show. Jag och Solen blev 6:a av 45 i 1,15! Härligt härligt. I 1,25 gick det väl inte riktigt som planerat men hon hoppade iaf strålande. Ludus var med o höll i kameran, han börjar bli riktigt duktig på det där nu:)

Helgens citat : "Ludus och Pettson funderar" Hmm, varför har hon skrivit ett hjärta i kalendern den 14 feburari? Hur länge har ni varit ihop då? Nää, det stämmer inte. Vad kan det då va? NU vet jag, hon måste fylla år då! Nää du kommer pettson på, hon fyller ju samma dag som mig -24maj! Nej du, jag har faktiskt ingen aning vad det är som är så speciellt med 14 februari.....!!

Hahaha, vad roligt. De är väl för söta! Nån som kan komma på nåt speciellt med 14 februari??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback