Arvika

Igår tog vi Ludus nya BMW (haha, luds mormors ord) och drog till Arvika. Efter diverse omkörningar och hårda inbromsningar var vi iaf framme, hade parkerat och avlagt avgift.Avlägga avgift var dessutom pice of cake i Ludus bil, bara att titta sig lite omkring så hittar man mynt precis överallt. Här skulle det handlas tyckte Lina medan Ludus tyckte han hade handlat färdigt redan för resten av året, haha tillåt mig skratta länge och högt! Fick iaf tag på en jacka som faktiskt både var snygg och hyfsat billig. (eller nja, billig i mina ögon iaf) Han betalade iaf och helt plötsligt äger han sin första jacka någonsin..eller iaf den första jag sett honom i. Kände mig rätt nöjd när han tom satte den på sig direkt vi kom tillbaka till bilen och skulle gå till hans mormor och hälsa på en sväng. Det måste ju betyda att jag lyckats ganska bra, eller hur? På vägen till bilen hann vi dessutom med att köpa lite öl (läs 2 flak) på systemet där vi båda dessutom fick visa leg. Haha, än är vi att bra små. Det känns skönt på nåt märkligt sätt, vi ser inte ut som vi snart är 30 iaf:) Är det inte märkligt det där, för 5 år sen ville jag inget annat än bli äldre och nu vill man bara se yngre ut.
Ludus mormor var trevlig och väldigt gullig. Bjöd på mat och visade kort på Ludus när han var teeny weeny:) Sötnos! Men dagens mest klockrena var iaf när hon sa: -Men pierre, du har väl en ny bil? En sån här BMW? Då kunde jag inte hålla mig utan började skratta rätt högt. Ludus svarade: - Ehh nja inte riktigt..   Mormor: -Jo men den är allt ganska ny! Ludus: -haha, där ser du Lina! Ja man kan ju lugnt säga att han fick vatten på sin kvarn. BMW:n är ju sååå ny och väldigt fin:) Nu håller han på och skruvar på 740:n som han ska ha som isbil. Han säger att jag kommer va livrädd till vintern.. Ja vi får la se vem det är som kommer va livrädd. Om jag inte minns fel så var han rätt rädd när jag körde cross. Jag får fortfarande inte köra den själv, undra varför?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!
Nej, jag tävlar inte för sunne..? Men de verkade ha rätt ouppdaterade grejer, eftersom det stod att Norp ägdes av Ryttargården och lite sånt... Knepigt. Har du tävlat något med Solen på sistone?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback