Sjuk

Idag har jag haft ganska tråkigt, jag har nämligen spenderat den mesta tiden i sängen. Lina är sjuk, det gör ont i precis hela kroppen men mest i huvudet och i halsen:( Verkar som om jag fått influensa, suck suck suck. Men var ju ett tag sen man var sjuk så lite får jag väl tåla. Vad gör man då när man är sjuk? Jo Lina har iaf roat sig med att kolla igenom hela inkorgen i sin mobil på cirka 150 SMS och dessutom hunnit med skickade SMS. Det var faktiskt en relativt omtumlande upplevelse då jag har kvar massor av gamla SMS. Man kom på en massa saker man förmodligen förträngt, både bra och dåliga och det blev ganska känslofullt. På nåt konstigt sätt tror jag det är bra att "plåga" sig själv lite ibland, tänka lite på tider som varit. Må bra av de bra stunderna som passerat och må lite dåligt av andra mindre bra stunder. Raderade en del gamla SMS men vissa gamla känslosamma kunde jag bara inte ta bort. Tror att jag egentligen borde för man vet ju aldrig när man kollar hela inkorgen igen.. Ja tänk så det kan va, mobiler är allt ganska bra att ha i många aspekter. Jag mår iaf finfint av att kolla på SMS från älskot (nytt utryck som Ludus kom på igår. Först tyckte jag det lät som alkot men nu gillar jag det!) där han skriver massa gulligt. Det får mig på bra humör och fler endorfiner strömmar i min kropp. När inte det hjälper för att pigga upp mig tar jag till nästa grej som funkar finfint men vad det är får ni lista ut själva. 
 Annars är det här ett riktigt lyckopiller också!
                                                                                   

                                                                                      

Kommentarer
Postat av: Mickan

Hahahaha - I fucking love you!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback