Fortfarande sjuk

Här sitter Lina vid datorn och är lite allmänt feberhög. Nyss frös jag men nu svettas jag istället. Egentligen borde man väl inte jobba men idag har jag iaf klarat av 7-14 med hjälp av några ipren. Allt går om man vill brukar ju jag köra på men undra hur det går med resten av helgen jag ska klara av. Den som lever får se. Marten imorgon också, blir väl till o gå ett varv och inhandla det obligatoriska martensgodiset. Mamma tycker dessutom att jag ska kolla in lite sängar, hon påstår att min älskade gamla vattensäng nu har gjort sitt och ska ersättas av en vanlig, tråkig en. Jag som aldrig ens blivit sjösjuk:) Men men kanske bra att ligga på fastare underlag ibland också. Jag som iof brukar ligga ovanpå Ludus o han är inte direkt mjuk;) Längtar efter lilla Lud också, han är kvar i Norge o ska jobba imorgon också. Hehe, han säger att han ska tjäna ihop till skaldjursbuffén vi ska äta på lördag. Sötnöt!

Nu är det alldeles snart dags för en av mina favoritserier på tv, Sjukhuset. Greys Anatomy var för övrigt sjukt bra igår, kan knappt vänta tills nästa onsdag!


Kommentarer
Postat av: M

Jag är också sjuk... låter som vi har exakt samma sjukdom,fast den håller på attgå över!! Gött!! Jag saknar dej vänen, men det låter som att du mår bra och har det underbart gött!! Jag önskar allt vore lika väl på den här sidan... Puss å Kram!!!

2007-10-05 @ 04:58:40
Postat av: Lisa

Staaaaackars Linen!
Själv sitter jag och lyssnar på plingplongmusiken från P-As dator. Han spelar gamla, gamla nintendospel. Suck! Upp tidigt i morgon också, tävling på Hammarö... Håll en febrig tumme för mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback