Extreme Getto-makeover

Ja då har det så skett. Efter förra helgens handlande på Ikea och Hemtex har det sytts och putsats effektivt och nu är de så på plats -Luds nya gardiner, blommor och badrumsmatta. Och Halleluja, skitsnyggt blev det! Jag som tänkte att jag skulle ta före och efterbilder som bevis men det glömde jag såklart -som vanligt. Men en efterbild kan ni ju få så småningom iaf, ni som besökt Luds lägenhet förut vet vad jag snackar om iaf. Svarta, dammiga gardiner som var alldeles för långa och därför låg i en hög på golvet. Halvdöda blommor som de vattnat med vin och öl har tro det eller ej iaf överlevt och lever numera ett sundare liv på vatten och ska få nya krukor.
Riktigt stolt över mig själv...fortsättning följer

Kommentarer
Postat av: Emilix

Tur att vi tjejer finns! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback