Duktig Lina

Ojoj, den här dagen har börjat fint. Varit riktigt duktig och ringt både försäkringskassan och Csn. Kollat in mina framtida utsikter för bostadsbidrag och de såg iaf ganska ljusa ut:)
Var dessutom uppe vid sju och till stallet och red! Härligt väder idag men nu har det tyvärr börjat blåsa:( sucka!
Men det gör inget för idag kommer the man hem efter att ha varit och slavat i 1 ½ vecka. Slavat eller nja, karln har ju för fan tjänat en halv förmögenhet. Ohh nej, jag är inte alls avundsjuk. Hur kan ni tro det?  Han tjänar ju bara ungefär lika mycket på en dag som jag gör på en vecka. Dubbelsuck!

Häromdagen kände jag mig som en riktig hjälte också, eller nja nästan. En Volvo höll på att tappa bakhjulet, det wooblade fram och tillbaka och såg ut att fara av när som helst. Jag åkte helt sonika efter dem och när de stannade sa jag att de borde nog inte åka mer med den bilen. De blev jätteglada och tackade mig så mycket. Kul, ibland har man sina ljusa stunder!

Ska snart iväg o jobba nu så det är dags att vila lite först kanske när jag varit så duktig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback