Aj..

Igår skulle ni ha varit med ni, Lina tränade på Gräsmarks eget gym. Det var väl ungefär 10:e gången i mitt liv som jag lyfte vikter men helt klart bland de mest seriösa gångerna. Dagen till ära skulle armarna tränas och det gick över förväntan. Nog för att armarna kändes konstant spända redan efter första övningen men tro det eller ej -det var riktigt kul! Och kära vänner, vad brukar inträffa dagen efter ett träningspass? Jo lite träningsvärk brukar komma som ett brev på posten och så även denna gång! Lina har ont i armarna och ludus bara skrattar och säger attt vänta du, det blir värre imorgon! Ojdå, det hoppas jag inte. Idag är det så meningen att vi ska träna mage, den träningsvärken vill jag inte ens tänka på. Ludus och Mattias var riktigt duktiga på att lära ut och förklara hur jag skulle göra så man kände sig inte ens dålig och svag. Hehe, det kanske man inte ska nämna eg men jag lyfte lika mycket på en övning som när pettson började. Ikke dåli as, rätt stark ändå. Eller ja, jag inbillar ,mig det iaf!

Första inlägget från ludus lägenhet, han står snällt vid spisen och gör mat. Eller ja, jag får nog ge han en hjälpande hand strax. Det ska bli kycklinggratäng, mumma mumma. Blommorna lever, kylskåpet börjar bli fullt och golvena är rena. Kan ni fatta, det börjar bli ordning här. Psst! jag tror ludus gillar det!

Kommentarer
Postat av: Sara

Men Lina! Nu får du faktiskt berätta vad som händer??? Vart tog Uppsala och veterinär vägen...

2007-10-31 @ 18:14:41
Postat av: Emilix

Det låter som att du har pli på din karl ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback