Today's the day

IIiiiiii, idag kommer äntligen min sötnöt hem. Efter drygt 2 veckor från honom ska det bli hur skönt som helst, slippa sova själv och få kramas hur mycket som helst. O imorgon ska jag dra iväg honom till sjukstugan med hans onda arm som han själv tycker att det inte är någon fara alls med. Machoman vettu, inte gör det ont inte. Bara så ont att han inte använder den....alls! Ska bli intressant och se om doktor Lina har haft lite rätt om vad det kan tänkas bli för diagnos.

To be continued..


Kommentarer
Postat av: Mickan

Kom igen nu - jag bloggar om dej! Jag vet att Ludus förmodligen är hemma och ni har "mycket att göra", men hallå, själv är man inne i finals week och bloggar dagligen. Upplyftning! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback