Lev och lär

Älska djupt och passionerat.
Du kan bli sårad, men det är det
enda sättet att leva livet komplett...

Rätt roligt när man läser saker och känner igen sig. Precis så här resonerar jag när det gäller kärlek, om man vågar satsa är vinsten så mycket större. Hur det har gått? Tja, man kan ju lugnt säga att jag har fått mig en och annan smäll men det kan det va värt. Jag grät och tyckte synd om mig själv i en timme sen reste jag mig upp, rätade på ryggen och försökte intala mig själv att det är bara att gå vidare. HAN var helt enkelt inte värd det. Jag tycker jag har lyckats skapligt bra faktiskt, förr eller senare hittar man guldklimpen som gjort allt värt sitt pris. Guldklimpen är just nu i Norge och ska vara det en vecka till och jobba men jag får la vänta tålmodigt. Because he's worth it!

Ditt hjärta i mitt, mitt hjärta i ditt.
Vart jag än går är du med mig
Jag älskar dig!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback