Julklappshysteri

Just nu händer något ovanligt, Lina har sedan drygt 2 veckor tillbaka börjat planerat julklapparna till nära och kära. Detta innebär att jag är ute i extremt god tid om man ska jämföra med tidigare år då jag brukar börja den 23e december, tidigast! Vilket ju iof är ganska lönande ibland eftersom de redan börjat med rean då:) 4 Julklappar är redan beställda och kom häromdagen. 2 eller ev 3 stycken ska beställas bara jag kan bestämma mig om innehållet. 4 av julklapparna handlas dessutom till förmån för sjuka barn. 50-75% av priset går nämligen till just detta. Det känns bra att bidra till det, alla kan göra något. Även om jag inte räknar mig som speciellt rik har jag råd med detta, det har nog de allra allra flesta.

Igår låg jag däckad hela dagen med de vanliga symptomen, feber, ont i halsen, snorig och väldigt trött. Idag känns det peppar peppar lite bättre än så länge. Hoppas att jag fick en lindrig variant.

Nu ska jag fortsätta att fila på julklapparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback