"Du är såå fin, ja men det är säkert"

Den meningen kom idag från en spelberoende alkis när jag jobbade. Grejen är att även fast den kanske inte kom från guds bästa barn så värmer det att få en sådan kommentar. Klart det känns bättre när nån man tycker om säger det men man blir alltid varm inombords. Var aningen generande också eftersom det var rätt lång kö bakom. Men skit samma, jag behöver sådana kommentarer och eftersom min kära pojkvän för tillfället är väldigt upptagen med att dra kablar i grannlandet så har jag inte fått några på ett tag. Han har påbörjat sin andra helg på rad och det suger, jag vill att han ska va här och tala om hur fin jag är istället:)

Jobba imorgon igen, tänkte by the way bli miljönär på Lotto imorgon när jag kammar hem 120 miljoner på drömvinsten. Vad skulle jag göra då eg? Den tanken har slagit mig ett par gånger. Livet skulle förändras radikalt, jag har faktiskt inte den blekaste om jag ska va ärlig. Jag skulle nog bli tokig, antagligen skulle jag köpa en galet dyr häst och bara njuta länge länge tills verkligheten kommer ikapp mig. Jag tror faktiskt inte jag skulle få nån köphysteri, antagligen skulle jag bli snål istället.
Man blir ju som man umgås har jag hört :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback