Stödgala 1/7

Japp, den 1 Juli slår vi upp portarna till Söderbärke folkets park där Lina ska stå o ta betalt av precis alla som kommer:) Dagen anordnas till förmån för funktionshindrade barn i Indien där  föreningen Komal Sweden har som mål att bygga ett ridterapicenter. Först måste dock marken köpas och till det hoppas vi (mycket optimisktiska) få in 200 000 kronor under dagen. Det kommer komma en del artister och vi kommer ha auktion, lotterier, pilkastning m.m m.m
Så idag har Lina skickat mail till självaste vd:n på Hotel Selma lagerlöf o Spa och bett om en weekend i pris. Får la se hur det går men jag hoppas självklart på det bästa. Känner du nån eller du kanske själv vill skänka ett pris? Ingen vore mer glad än jag.

Dagarna i Uppsala var helt underbara, amöbaspexet var så himla bra. Jag hade kramp i käkmusklerna:) Ja ni hade verkligen prickat föreläsarna toppenbra. Nästa år ska jag va med och spela hoppas jag! Tog dock emot i hjärtat att lämna min underbara lägenhet i Uppsala o veta att man aldrig kommer tillbaka dit:(

O Solen har kommit hem min underbara häst,idag har jag släppt dem på bete. Gissa om de var lyckliga eller? Det är bland det härligaste som finns o se ens häst trava iväg med sina kompisar i den stora hagen med massa grönt gräs. Man ser lång väg att lyckan är total! Tänk om livet vore så lätt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback