Dildoparty

I fredags var det så dags, jag o syrran x2 hade bjudit in 15 kompisar och en tjej från Kristinehamn kom och visade dildos med tillbehör! Herrejisses, detta måste göras fler ggr. Satans va kul det var, hon började lite diskret med en "jättepenis" som hon hällde glidmedel på och så sa hon "Ja, jag börjar väl med den minsta". Hon sa det rätt tyst så alla tittade oförstående på varandra och tänkte "va fan, då ska inte jag ha nån iaf" Eller som en av tjejerna helt enkelt sa "Jag är inte redo för det här" medan hon frenetiskt började hälla upp mer vin:) Jag frågade Lisa "sa hon verkligen minsta?" innan jag började skratta tills jag grät när jag såg allas ovilja att ta i detta monster med glidmedel på. (alla dildos skickades runt så vi kunde känna, klämma, trycka osv *hehe*) Denna jättepenis hade dessutom sugpropp för att man ska kunna sätta den på alla möjliga ställen. Ja när vi kommit över den värsta chocken och insåg att det även fanns mindre varianter så blev stämmningen lite mer lugn och harominsk. Men det smakades glidmedel och åt chips om vartannat och vi diskuterade högljutt vad alla skulle köpa. De flestas favorit var nog "godisapparaten", vad det är får ni själva lista ut:)

Helt klart en mycket lyckad kväll!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Kan du organisera en till innan jag åker tillbaks till US i slutet på juli? By the way, jag är i sthlm nu och kommer förmodligen hem till värmland sent på onsdag kväll. Chelsea är med mig. Om du vet om nåt kul på fredag eller lördag så hör av dej, ok!? Puss och gull!

Postat av: D A H L È N

heej, jag är super sugen på att ha ett eget sånt party. vart fick ni tag i tjejen osv? :) skulle va super snällt med svar :)

2010-09-09 @ 12:02:36
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback