Dagens diagnos

Antagligen skulle jag ha lyssnat på mina kloka ord som jag skrev i söndags. Att man absolut inte ska göra något när man känner sig sjuk. Idag har jag nämligen fått ut för min utekväll på valborg trots att jag varken frös eller fick gå särskilt långa sträckor. Idag är jag nämligen sjuk, och då menar jag verkligen sjuk. Min kära Lisa hade ett mycket bra uttryck för hur jag känner mig just nu -Det gör tom ont i huden!  För så är det verkligen, jag kan varken andas, röra mig eller sova. Jag bara snörvlar o hostar så det känns som om lungorna ska vändas ut o in! Och sen är jag rätt yr också, en rullator skulle vara på sin plats -tack! Men jag ska inte bli som en man/kille/pojke iaf och säga att jag kommer dö. För man dör faktiskt inte av feber och hosta även om minsta lilla rörelse gör väldigt ont och det känns som om huvudet håller på att explodera. Tack o lov så gör det inte det och om några dagar så hoppas jag att jag är "fit for fight" igen.

Förresten så har jag ju inte rapporterat om det mycket fina hus som vi var på förfest i på Valborg. Först och främst -vem vill inte bo på Kärleksstigen 6? Just denna adress tillhörde nämligen ett mycket fint vitt hus i Torsby. Badrummen var helt underbara, ville aldrig gå därifrån:) Jadu, jag skulle lugnt vara nöjd med mindre men drömma kan man ju alltid! Vilken tjej vill inte bo i ett fint hus? Det är väl bara att hoppas att prinsen kommer på sin vita häst med fickorna fyllda med guld:)

Kommentarer
Postat av: Mickan

Eller att man har en bästis till arkitekt... Haha, appropå bakfyllan så välkommen i klubben! Shit Lina, jag skulle visst sova i hammocken på Kims bakgård, men när Scotty kom ut för att checka på mig så hade jag trillat av och låg och kramade om gräset och tyckte visst att det var väldigt bekvämt. Hmm, vad är det man utsätter sej för egentligen? Snart ses vi! Jihooo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback