5-56, En kvinnas bästa vän!

Idag har Lina, i brist på andra villiga kandidater lekt elektriker själv. Ja just det ni läste helt rätt. Positionsljuset på transporten har nämligen vägrat lysa de senaste veckorna och eftersom den ska en tur till Uppsala imorgon kände jag att det var välbehövligt med lite ljus! Och när Lina bestämmer sig för något, ja då blir det så. Jag hämtade min älskade 5-56 som är en väldigt trevlig liten flaska att ha med mycket använbart innehåll. Den använder jag till lite allt möjligt *hihi* I mitt stilla sinne hoppades jag att det skulle räcka att spruta lite i kontakterna på bil och transport men inte den här gången inte. Så jag fick sätta mig på knä vid den stackars lampan och först ta av skyddskåpan (yes, lyckades utan att den gick sönder) och sedan ta ur lampan och göra rent den lite. Haha, ni vet blåsa o ha sig:) Var en del grus därinne om jag säger så. Sedan tog jag min älskade 5-56 och sprutade så det rann *hahaha*, satte tillbaka lampan, ryckte lite i kablarna och gick sedan o slog på parkeringen. O kan ni fatta, det lyste!!! Helt otroligt, kan ni fatta att jag var stolt sen eller! Riktigt nice att klara av något som man själv tycker inte hör till mina bästa områden. Men nu ni, elektriker nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback