Moster Lina

Idag har jag varit riktigt vuxen o mogen och handlat barnkläder. Imorgon är det nämligen exakt 2 år sedan jag blev moster för första gången och moster Lina ska på barnkalas:) Nog för att det får en att känna sig lite gammal men det är inget mot vad det ger tillbaka. Även om barn verkligen kan vara "a pain in the as" ibland men jisses vilken glädje de ger när de visar de bättre sidorna. De här veckorna tillsammans med lillasyster Emma 6 år har verkligen varit roliga, man har lärt sig massa hur barn beter sig och reagerar i olika situatoner. De erfarenheterna kan nog vara bra om man någon gång i framtiden får egna, sisådär om en hundra år :)
Rikitgt lika vuxen var man kanske inte när man gick in i den gröna affären och köpte sig lite starka saker men man får väl skylla på att det är bra för själen o man dränka sina sorger för en stund iaf. Kanske blir en bakfull moster på kalaset;) Man är ju trots allt inte såå gammal, än!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Ja for sjutton - kor pa bakfull, funkar det pa tavlingar sa lar det ju funka pa barnkalas! :)

Jag tror min syster yster och carro ska komma hit i borjan pa maj. Vi tankte dra ut pa en liten roadtrip till Vegas, och du ar hjartligt valkommen vannen! Det om nagot skulle va medicin for din sjal! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback