Endorfiner

Ja, jag tror det är så de heter de underbara hormonerna som rusar genom kroppen när det börjar bli vår. Solen skiner, Lina har ridit på Norpan och har precis kommit ut ur duschen. Pappa har en sån där häftig dusch med radio och speglar i. Speglar i duschar har jag alltid tyckt är lite läskiga, eller nja ganska mycket läskiga. Men nu ja jag vet inte riktigt men jag bara älskar min kropp, jag kan titta in i spegeln o dansa och sjunga som en galning till The Arks - I'm a worrying kind. Helt underbart, endorfinerna flödade jag lovar.  Nej vet ni vad, jag tror jag har fått ett helt nytt liv, nåt har helt klart hänt inom mig iaf och en känsla av harmoni har infunnit sig. Ahh, jag det är la bara att njuta antar jag. Just nu ska jag unna mig en pizza, pappa o Karin kom precis in genom dörren :)
Underbara fredag!

Kommentarer
Postat av: camilla

Det var härligt att läsa detta... Hoppas denna känsla varar LÄNGE... puss å kram stor syrran...

2007-04-02 @ 08:45:25
Postat av: Emilix

Riktigt go känsla det där :D Kan du dela med dig lite?! ;)

Postat av: Mickan

Ah va glad jag blir!!! Bra!!! Dansa pa gumman, vi har bara en si sadar 70 ar kvar (optimist javisst) sa det galler ju att passa pa medan huden fortfarande stramar relativt tajt kring benen i kroppen!!! PUSS!!!

2007-04-06 @ 17:16:40
URL: http://gamlaminnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback