Ny vecka, nya möjligheter

Ja då var det måndag då, snart helg:) Solen skiner och det enda som stör mig för tillfället är att min häst är i desperat behov av skor! Suck, min hovslagare skulle ha kommit för 4 veckor sen och som ni förstår är det en smärre evighet sen hon skoddes senast:( Så för tillfället är jag lite smått desperat eftersom jag ska tävla om 2 veckor och självklart borde träna en hel del innan det! Ska fortsätta med att telefonterrorisera honom hela dagen har jag tänkt:) Skam den som ger sig.

Annars så skiner solen idag och det är varmt och skönt. Sommaren verkar ha kommit! Underbart, ska gå ut o sätta mig i solen strax tänkte jag. I helgen var jag hos pappa o blev firad, fick underbart god mat och sen spelade hela familjen rundtennis. Riktigt skoj var det, Emma 6år var en riktig stjärna. Jag fick iaf mersmak o nu ska här spelas tennis! Får kolla in om banorna i Gräsmark är i spelbart skick i år:)

Nej nu ska jag fortsätta o terrorisera den lilla hovslagaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback