Mycket roligt på g

Nu börjar det hända lite grejer här i lilla Gräsmark. På torsdag tar min älskade lillasyster studenten, herregud nu är vi verkligen stora båda två. Känns konstigt men samtidigt väldigt kul såklart. Hämtade hennes studentskylt igår och jag tycker verkligen den är helskön. Inte riktigt så söt som de brukar va utan mer rolig och cool. Ja det ska bli kul o se hennes min, bildbevis utlovas efter torsdag! Imorgon är det "bal" så jag ska hämta henne på Lillerud o sen ska hon till Sunne o frisera sig. Studentfesten går av stapeln på lördag och på söndag ska jag o Solen iväg och tävla. Jag gissar att min syster kommer va aningen bakfull och borta, en veckas festande tar på krafterna! Men jag hoppas jag slipper stanna varje kilometer för att hon ska spy iaf:) Vem vet, det kanske finns nån annan frivillig som vill med på hästtävling? Solen o jag har inte tävlat sen september förra året så det kommer bli spännande kan jag lova, men såå kul!

I lördags var det partaj partaj, jisses vilken förfest vi hade hos papsen. Grillade lite o hoppade studsmatta o sen vart det ett redigt kalas. Innehöll det mesta -massa strul, fulla människor som låg på gräsmattan, folk som fick ledas in för att lägga sig, allvarliga tillrätta talande konversationer och massa massa sprit. Här nedan får ni lite bildbevis:) Kolsnäs var rätt skoj men bäst av allt var stripsen på torget. *hahaha*

                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback