För vi har tagit studenten, fy fan vad vi är bra

Idag var jag o syrran o kollade in när Broby tog studenten. Finns det nå härligare än att se massa glada, vitklädda ungdomar springa ut? Man ser hur glädjen riktigt lyser om dem och man kommer ihåg hur man själv kände. Härligt härligt men också rätt skrämmande, friheten som kommer efter studenten är underbar men ibland inte helt lätt att handskas med. Men jag blir iaf väldigt glad inombords när jag ser att andra är lyckliga så jag älskar att titta på studenten. Funderar på om jag ska ta en tur upp till Torsby idag om nån timme o kolla på alla glada där.

Skjutsade iaf runt en glad gräsmarksstudent igår, grattis grattis André!! Det har att sin lilla charm att köra 740 och lyssna på musik, allt som får en att vara glad och
må bra inombords ska man ta tillvara på.

                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback