Äntligen!

Efter fyra veckors väntande tog jag nu tag i saken ordentligt och fixade en annan hovslagare. Fick tag i den gamla igår efter viss påtryckning och han lät verkligen helt utmattad. Då insåg jag att det kanske var läge att fixa en annan istället för att jaga ihjäl den stackars hovslagaren. Sagt o gjort och tro det eller ej -imorgon har jag tid hos Lilleruds hovslagare. Känns riktigt skönt, ett problem mindre..
Imorse ringde jag till umesläp långt upp i norrland också så nu ska de skicka en offert på nya dekaler. Ska man bara fixa nån som kan sätta på dem också:)  Fin han kommer bli!
Så nu är Lina på g! Helt underbart väder idag också, det var 25 grader redan imorse. Sommaren är verkligen här! Tänkte jag skulle ringa konsum också men risken är väl att jag får komma med detsamma. Tror jag vill va ledig några dagar till nu när det fina vädret har kommit. På Torsdag är det studenten också, såå skoj att se alla glada! Var o tittade på balen i fredags, fiiina va de. Man kommer ihåg den dagen som det vore igår o kan inte fatta att det är 3 år sen nu. haha, man blir snart gammal kärring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback