Torsdag <3

Ja ni ser, en bättring är helt klart på g.. Men när har de högre makterna där uppe tänkt att det ska sluta regna? Inte jättekul att vakna till ett ihållande och bedövande smatter på taket varenda morgon.. Inte är det heller så kul att dra på sig stövlarna när man ska ta ut de stackars hästarna o ändå bli helblöt upp till magen när man går i det blöta gräset. Men håll i er, det är visst precis det här som kallas svensk sommar. Visst älskar vi väl vårt Sverige?

Igår fick jag schema av min kära chef också, ska jobba som en tok den närmaste månaden så antar att livet får stå lite på hold, hehe. Men sova hinner man ju med nån gång i bland, tur det så man kan mysa lite iaf. Ni vet, sova kan man ju göra när man blir pensionär;) Fast helt på hold blir det faktiskt inte, ska till Båstad en vecka 15-22 juli! Det ska bli himla kul, se lite tennis men framförallt ska jag o syrran på Falsterbo! Äntligen, jippie! Ja menar, vem vill inte spana in Pär-Ola Nyström i sitt nyblonderade sommarhår?? hahahaha, ni instatta ridtjejer fattar vad jag menar. Blääää.. Fick reda på häromsistens att han tydligen har 3 barn också, stackars brud!

Idag är jag iaf ledig, ska till min moster o hämta lite spån åt min kära häst så hon får sova gott! Sen blir det en liten ridtur för att se hur hon känns, hoppas hon har hämtat sig från förra veckans förkylning:( Equality Line tävlingarna väntar ju i början på augusti o då vill jag att hon är fit for fight igen min lilla älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback