Takida och Coop extra

Ja då var det måndag igen, veckans bästa dag...INTE! Men känns rätt ok faktiskt, det är ju snart torsdag igen:) I lördags vart det Arvika, Olssons brygga och Takida! Takida va riktigt nice, tycker det är himla kul när jag är spiknykter men ändå dansar runt värst av alla:) Antar att jag inte riktigt är som man ska, hehe. Fast efter Takida spelat klart var det SM i och knö på folk tror jag. Man kom ingenstans och fick diverse knuffar hit o dit. Då tröttnade nyktra Lina och gick ut till Englunds Saab istället o myste lite. Inte helt fel! Saaben gick förresten riktigt fint på vägen, stadig som attan.

Igår var det då dags för coop extra igen, en unge stod i kassan och frågade sin mamma: "Mamma, regnar det in här??" Haha, jag höll på o skratta ihjäl mig, ungar är så söta. Ungen undrade för att det var fullt med vatten på golvet vid kassan. Vattnet kom inte av att det regnade in (än så länge iaf) utan av att det var stopp i avloppet i hela butiken. Men vet faktikst inte om man ska skratta eller gråta, det är helt stopp i avloppet på en butik som varit öppen 3 veckor! Herregud, hur bygger de nuförtiden? Ni kan ju själva tänka er hur bra det går att sälja varor i en butik som luktar avlopp! Hehe, blir kul o se fortsättningen. Får se vad chefen säger när jag ska dit nu vid 11:)

Kommentarer
Postat av: Emily

Åhh, Takida! :) GRYMMT!!! ..dom spelar på Liseberg i september! Ska du me?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback