Shit jag har lite kondis ändå!

Ja då var ännu en dag på coop extra till ända. Gillade chefens kommentar på att det var stopp i avloppet igår. " Det är tydligen cement i avloppet, nån hantverkare som inte varit alltför smart!" Haha, exakt hur tänker man då? Jaja, idag funkade iaf allt o man slapp gå omkring i avloppsvatten samtidigt som man skar skinka. Fräscht! Dagens roligaste händelse var en kärring som fräste så hon spottade mig i ansiktet bara för att vi hade låglaktos grädde istället för laktosfri.  Det var tydligen en jävla skillnad enligt henne! Det roligaste i sådana situationer (som trots allt händer rätt ofta) är när gubben ska försöka le mot en liksom för att försöka be om ursäkt medan kärringen skäller o skäller o skäller. O som avslutning säger kärringarna i nio fall av tio " De har iaf på ICA!!" Ja livet är då inte helt lätt alltid för vissa. Skulle kunna rabbla upp exempel på exempel men tror det får räcka för idag! Jag har iaf gjort min första mjukglass idag och tro det eller ej, det blev inte ens nån katastrof. Jag älskar mjukglass!

Nu har jag precis kommit tillbaka efter ett varv på 3:an, jag har inte sprungit nåt på typ en månad så döm om min förvåning när det gick riktigt bra. Jag var inte ens nära att spy:) Fötterna vägde dock bly på slutet eftersom det är aningen blött ute, när ska det sluta regna eg?

Snart ska jag till Båstad också, har verkligen börjat se fram emot semestertrippen. Fridas kommentar förrut: "Tänk om vi får hångla med Fredrik Ljungberg" Haha, hon är ju för rolig..


Kommentarer
Postat av: Mickan

Ja, det gäller ju att se möjligheterna och inte hindrena - Jag håller med Frida, satsa på Ljungberg! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback