Ok, Mickan here it comes -Utmaningen

  • Tre saker/personer jag inte förstår mig på:
- Otrevliga skrikande kunder på coop som inte kan läsa priskyltar
- Mr Pig himself
- Varför folk måste använda våld
  • Tre saker som finns på mitt skrivbord:
-Lap top
-Mobil+bärbar hemtelefon
-Bh, strumpbyxor och mitt schema plus mycket mycket mer
  • Tre saker jag sitter vid:
-Min tredje käraste ägodel näst efter hästen och mobilen -Laptopen
-En sovande syster 
-Kärnan från nektarinen jag nyss åt
  • Tre saker jag gör just nu:
- Kollar in vilka dagar jag absolut inte kan jobba på schemat jag nyss fått:) Försöker därefter få tag på chefen
- Bloggar
- Ser min älskade katt jaga ett flygande löv på gräsmattan
  • Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Bli placerad i 1,30, minst!
- Tro det eller ej men jag tror jag vill få barn även om det just nu är en lite skrämmande tanke
- Vara chef
  • Tre saker jag kan:
- Rida
- Köra bil, o som jag älskar det
Få som jag vill, oftast

        Tre saker jag inte kan:

-
Inte bry mig!
- Rita
Sjunga, tyvärr. Som jag verkligen önskar att jag kunde!

         Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:- Mattias Nylander
- Fågelkvitter o hovljud mot marken när man skrittar ut en underbar solig morgon, oslagbart!
När jag försöker tala med dig

         Tre saker jag skulle vilja lära mig:

-
spela piano
- Göra en 360 på snowboard, sen får det räcka:)
- Köra Lastbil
  • Tre favoriträtter:
Stekt eller grillad laxfilé med färskpotatis
- Sallad med fetaost, ölkorv, melon o pasta
- Bakad potatis, eller halvbakad som mamma säger att den är
- Pommes Frites måste jag faktiskt nämna här också, de är oslagbara som bakfyllemat 
  • Tre personer jag inte vill leva utan:
- Mamma
-Syrran
- Snos<3, Solen och mina katter!
Plus mina kära vänner och övrig familj såklart!

Antar du utmaningen? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback