Ok, jag erkänner..

Jag är sjukt dålig på att uppdatera, var ju en smärre evighet sen sist! Har hänt massa skoj, Bollen min söta syster har tex tagit studenten med tillhörande studentfest o allt, midsommar hart passerat o den gångna helgen har det varit hästhoppning på Akkastadion. Jag har dessutom varit i Dalarna o Söderbärke folkets park och hjälpt till på en stödgala för Indiens barn. Där har jag fått en ny favvoartist, Mattias Nylander från Uppsala spelade på galan men även för bara oss på kvällen. Han har en helt underbar röst och det var så mysigt med gitarr o sång live. Måste nog köpa skivan tror jag men tillsvidare håller jag tillgodo med hemsidan. www.mattiasnylander.se

Stödgalag gick toppen, allt flöt på utan större missöden men vi hade hoppats på lite fler besökare än de cirka 150 som kom. Men man kan ju inte få allt, vi fick ju in en del pengar iaf som kommer gå till uppbyggnad av Indiens första ridterapicenter. Underbart!

På vägen hem hälsade jag på min gamla älsklingsponny, Seana! Hon mådde jättebra men var lite osäker när hon skulle hoppa, gick dock riktigt bra för mig på slutet. Då hoppade hon 90cm iaf utan problem, skönt. Får hoppas det går bättre framöver när Hanna ska hoppa också. Hälsade även på Jonna och Zandras nya häst, ett jättefint fuxsto med dressyrstam som de fått helt gratis! Helt otroligt, bra går det för dem också. Ska bli mycket kul o se hur det går i framtiden. Vi red en sväng i skogen och jag hade ett 16årigt ponnysto som var rätt speciell, i skritt o trav kändes hon som världens ridskoleponny men i galoppen trodde man hon skulle bocka av en när som helst och var stark och studsig. Rätt cool, kom hem levande iaf :)

Sen har det ju varit invigning av nya coop extra i sunne också, har jobbat 2 veckor. Jätteskoj, det är massa kunder! Och himla skönt med en stor fräsch affär där man slipper trängas. O sen diggar jag mina chefer, anders o anders. De är så himla coola, kan prata om vad som helst med dem. Inte alla chefer man kan göra det med, men sen är jag ju som jag är också! I EM ska jag jobba så då ska jag terrorisera dem lite som vanligt. Hehe, Anders C kan mitt mobilnummer utantill:)

Jag längtar till torsdag också av nån väldigt konstig anledning, kom hem snos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback