Överlevt helgen

Ja då var det måndag igen då och Lina har jobbat klart för dagen. Gött mos, dagarna går riktigt fort på coop och dessutom närmar sig uppsala och insparksveckan med stormsteg. Ska bli himla himla kul, jag kommer skratta ihjäl mig åt Jonna. Vet inte hur jag ska bära mig för att inte avslöja henne inför halva klassen! Kul med fusknollor!! Helgen då, ja den fick ett bättre slut än väntat. Men jag fattar fortfarande inte riktigt varför..Antar att man inte riktigt ska fatta allt. Mitt horoskop stämde iaf rysligt bra i lördags. Jsja, vad är väl en bal på slottet..

Nu ska Lina samla lite energi och åka o rida på sin älskade häst. Ett som är säkert är att hon sviker då aldrig, älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback