Kolan på g

Japp, sista kolsnäs ikväll. Blir nog livat, har dock inte riktigt bestämt än om jag har lust eller inte? Lust att gå på kolsnäs alltså, den andra lusten har jag massor av som alla som känner Lina säkerligen känner till. Sitter just nu i ridbyxor och funderar på om jag har tillräckligt med energi för hela proceduren med duscha, välja kläder, sminka osv. Lud tycker att jag sminkar mig i 3 timmar, han kan nog antagligen inte klockan..

Kräftkalas hos pappa igår, gött va det. Jag fullkomligen älskar kräftor, mitt berg på tallriken är alltid störst av nån konstig anledning. Västerbottenpaj går inte av för hackor den heller, mums filibaba.

Fint väder är det också, äntligen! Var så himla skönt att vara ute o rida i solskenet förut. Det kan man behöva efter den senaste tidens regn, regn o regn. Det går mot hösten och det blir mörkare och kan ni tänka er -faxlin älskar det.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Åh, västerbottenpaj lät inte helt fel! Hur gör man en sån? Nu har ju Mickan växt upp och bor i eget hus med egen spis. Fan, det slog mej just hur kass jag verkligen är när det kommer till matlagning. Puss på dej vännen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback