Kantareller

Lina har gjort nåt som definitivt inte hör till vanligheterna. Hon har plockat svamp. Och kan ni tänka er, kors i taket det var riktigt kul! Hittade tom riktigt mycket, 2 ½ kasse!! Säkert 6-7 kg.. Hehe, så nu kan jag nog tänka mig några vändor till:) Det är inte alls särskilt jobbigt o gå när man hittar så mycket som belöning. Nu är det bara att rensa dem som gäller, sen blir det en underbar smörgås med smörstekta kantareller.

Kräftkalas på G också, har ärligt talat ingen lust alls! Vill dra nåt gammalt över mig och tycka synd om mig själv hela kvällen. Jag förtjänar faktiskt inte det här, vad gör jag för fel?

Bara så ni vet så går det finfint o köra 200 på vägen mellan Gräsmark och Arvika med 6 pers i bilen. Exakt hur tänker man då?

Kommentarer
Postat av: Mickan

Haha... Jag skrattar fortfarande gott åt det sista, men va fan menar du med att du inte förtjänar "kräftkalas"? Skärpning bruden, du förtjänar allt du kan fp och lite till!! Puss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback