Equality Line Horse Show

Ja imorgon börjar det för min del men det har dragit igång redan idag, värmlands största meeting i hästhoppning någonsin. Det tävlas på två banor samtidigt och när söndagen är slut har det gjorts 2300 starter! Det är faktiskt jävligt mäktigt, enormt kul med en sådan tävling i Värmland! All heder åt de som arrangerar. Jag har tänkt starta tors och fredag men skulle jag mot all förmodan (det är hur många superryttare med som helst) kvala imorgon till lördagens derby så blir det tors, lör jag tävlar. Derbyklassen på lördag har 8000 i förstapris, drömma kan man ju alltid:) Ska bli mycket kul att tävla samtidigt som sveriges elit där bland annat OS-ryttare deltar! Är inte det än häftigare så säg!?

Nu kör vi Solen!  

Kommentarer
Postat av: Mickan

Jadu vännen, jag vill hellre ha dej i min sommarstuga med en öl i munnen, än i Sunne med en häst i röven... Gud va kul det ska bli! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback