Årets höskörd

Ja, då var årets höskörd bärgad o klar och vilar säkert under tak. Puh, det är en pärs varje gång..Det får inte regna, inte regna o varje år hopar de svarta molnen ihop sig ovanför huvudet. Men peppar peppar en enda gång har lite av vårt hö regnat bort så vi fått slänga. Om det beror på att vi är rätt skickliga eller att vi bara haft en jävla tur. ja det är nog inte min sak att avgöra:)

Och förra helgen då, Equality Line horse show. Jisses vad min häst hoppade! Hon var helt jävla fucking underbar! Banorna var hemskt långa och jobbiga men roliga. Solen hoppade o Lina flåsade men på fredan satte vi en perfekt dubbelnolla och blev 12:a av 150 i 1,20m!! Helt otroligt, var väldigt många bra ryttare med också och banan innehöll tre kombinationer och var maxad och lång. Skitkul, man får en så härlig känsla i kroppen efteråt! Härligt, nu satsar vi för fullt framåt. Hon var väldigt fin o rida också, lugn och vi lyckades få till en väldigt bra rytm. Nu borde vi vara laddade för 1,30 snart:)

Först är det dock dags för gräsmarksstaffetten på lördag, har tänkt att jag ska få ihop ett lag där om de ställer upp vill säga. Men jag har lyckats få ihop några iaf, go team gettot!! Det här tar vi väl!!? På kvällen ska syrran ha kräftskiva också så då blir det nog en öl eller två, kan va gött som belöning. hehe, alltid bra att ha nån ursäkt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback