Andréa <3

Ett år sen idag gumman, det slog mig precis. Det gör ont vännen, riktigt ont mitt i hjärtat! Tänkte på dig i helgen när jag tävlade på Hammarö, kommer jag alltid att göra. Det var där jag såg dig sista gången, du var himla glad och skulle åka till London och så händer detta. VARFÖR?
Några veckor efter var jag på din begravning, helt ofattbart. Många från Plönninge var där och det var mycket vackert men så jobbigt. Att se ditt vackra ansikte på kortet på kistan, ja det kommer jag aldrig och glömma. Du hade studentmössan på och livet lekte. Svårt att tro att det verkligen finns nån mening med allt men himlen behövde nog en ängel till.

Vila i frid Andréa!
    1986-2006

Kommentarer
Postat av: Emily

Åh... Det är inte rättvist... Jag och Sara satt och läste i PV böckernan för några veckor sen... Läste om våra bravader. men när vi kom till Andreas sidor. Kändes allt så konstigt. Så fel. Men du har nog rätt, himlen behövde en ängel till...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback