4 månader <3

Ohh yes, hela 4 månader var det igår. Kan knappt fatta var de tagit vägen men en sak vet jag -det känns underbart och de kommer bli många fler.

I söndags fick jag min revansch, hehe nu var det Luds tur och sitta bak och va rädd. Jag snackar cross och Lina bakom styret. Satans vad kul det var när man fick ordning på växlarna o allt. Rätt rolig leksak han har trots allt:) Haha, roligt var det när han satt bak och höll hårt om min midja "ahh, ta det lugnt" Mmm, njutning på hög nivå det. Så nu blir det nog fler turer på den oranga leksaken, skojsigt!

Nästa vecka är det dags för inspark och Uppsala. Satans va kul, har längtat nån månad nu. Träffa alla mina blivande klasskamrater också. Första veckan är ju liksom roligast av allt o nu när man inte ens behöver va nervös kan man ju bara njuta till fullo. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback